fredag, augusti 03, 2007

Jag har hört att det är fredag...


Skönt att det äntligen är fredag! Jag orkade inte följa med och jobba i morse, men matte var bestämd. Som vanligt... Nu ligger jag här och längtar mest hem.

Fast det har varit en bra vecka. I tisdags lämnade matte mig och syrran i bilen, hon skulle visst gå och shoppa. Plötsligt när vi satt där kom mattes kompis Becka och backade bilen. Matte hade bett henne att parkera oss i skuggan istället. Det var ju omtänksamt, men matte kanske ska fundera på att ta körkort själv någon gång...?

I onsdags när jag låg och slumrade, förlåt, jobbade, kom mattes kompis Ingrid in och satte sig på en stol. Det var lite oväntat! Men kul!

Ja, sen har det inte hänt så mycket mer den här veckan. Hoppas vi hittar på något kul i helgen. Har sovmorgon, eller solar i trädgården eller något annat kul...

Matte försöker få med mig ut på lunchrunda...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken underbar bild.. den där inför lunchpromenaden :)

Gillar du inte att promenera? Själv älskar jag det!!!!!

Anonym sa...

Nä, jag gillar nog inte att promenera. Tacka vet jag en härlig mysstund i soffan! Fast en rejäl långpromenad i skogen är ju förstås inte helt fel... :-)