söndag, augusti 12, 2007

Helg med utflykt

Husse och matte fortsätter att överraska. Idag drog de med oss ut till Skrylle. Där har vi inte varit på ett tag så det var roligt. Förutom att vi höll på att bli uppätna av mygg. Och så var där lite väl lerigt. Gillar inte leran.



Vi står i startgroparna, jag i alla fall, syrran sitter...

Hmmm... Kossorna luktar gott

Matte ville att vi skulle sitta fint på bänken. Vi ville lukta på den mystiska pälsen utan hund som låg nedanför...


Jäklar vad jag hoppade! Hoppa är kul!


Husse! Säg till matte att hon ger mig godiset! Jag har poserat länge nu...


Här gick vi. Och gick och gick och gick...


Lite för varmt var det nog allt...

Vi fick faktiskt gå lösa en bit också. Ingen lång bit, men ändå... Tyvärr var vi för trötta för att utnyttja det till fullo...

Men hallå! Kommer ni eller?

Husse och matte var så sega att jag fick gå och hämta dem till slut...

När vi promenerat i Skrylle trodde vi att vi skulle åka hem och vila, men vi åkte till farfar istället. Det var kul att träffa farfar, men jag var lite för trött. När vi äntligen kom hem igen sov matte med oss i soffan. Det var skönt!

Inga kommentarer: